Esbjerg Ungdomstriatlon er den fælles ungdomsafdeling i byens to triatlonklubber; multiatleterne og Esbjerg Tri & Multisport, hvor vi samler unge i alderen 14-23 år, der dyrker triatlon som enten konkurrencesport eller som en super alsidig motionsform.

Vi tilbyder sjov, social, lærerig og udfordrende træning. Samtidigt går vi meget op i, at vores medlemmer bliver en del af et fællesskab med fælles og gode oplevelser i sporten.

Vores mål er at skabe et træningsmiljø med fokus på social sammenhold med plads til personlig udvikling. Vi tilrettelægger træning, så alle kan deltage, have det sjovt og udvikle sig uanset niveau og ambitioner. Vores værdier i EUT er

• Det er ok at fejle.
  • Der er plads til dig.

Træningen i EUT har fokus på at lære medlemmerne så mange facetter af sporten som muligt og samtidig præge træningen med kreativitet, læring og lyst, da vi mener, at dette er grundlæggende for en optimal sportslig og social udvikling.

Hvis du vil være en del af Esbjerg Ungdomstriatlon, så klik her for at tilmelde dig.

Kontaktperson:
Søren Guldager Nielsen